Re: Legia mistrz (uwaga, dlugie i teraz bedzie o matroxie G200)

Autor: Pawel Czoppa (grah_at_friko5.onet.pl)
Data: Sat 17 Oct 1998 - 11:57:41 MET DST

>Ja, ja, tylko teraz kup jakas dobra karte na
>Banshee i przetestuj a pozniej na TNT
>i tez przetestuj ;) Slownictwa mozesz uzywac
>jakiego chcesz byle bym w koncu mogl
>sie zdecydowac co mam kupic do @#$%^&*!

czesc, nie wiem dokladnie jak ta informacja ma sie w praktyce, ale ja
przedtawie:

po pierwsze banshee w germanach kosztuje na polskie jakies 650 zl (moze
mniej) a po drugie
i sadze ze nawet wazniejsze, to to ze sam chipset sklada sie z 2d/3d, aby to
pogodzic 3dfx musial troche pociac
uklad odpowiedzialny za 3d (ten podobny do v2) i wyszlo im cos ala voodoo
rush,
ponoc (nie sprawdzalem bo nie moge tej karty dostac w polsce) jest
niewystarczajaco kompatybilne z v1/v2...... troche to bedzie smutne( jak
bedzie
prawdziwe..)

co do rivy to jej wyniki mnie nie zachwycaja, wrecz jestem zawiedziony.
wydajnosc na poziomie v2
nie jest obecnie zadnym osignieciem...........

pozdrowka Pawel Czoppa

PS (do vindexa) juz wiem co bylo/jest z tym AGP...