Re: Legia mistrz (uwaga, dlugie i teraz bedzie o matroxie G200)

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 17 Oct 1998 - 01:56:52 MET DST

On Fri, 16 Oct 1998 21:37:13 GMT, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net (Jacek Fiok)
wrote:

>No to powoli zblizam sie do konca, jesli chodzi o rozwiewanie
>watpliwosci co do mojego Matroxa. W sumie jednak nie jest tak zle, jak
>niektorzy usilowali mi wmowic

A nie mowilem :) A tak panikowales :)

>(quake2 640)
>37fps @112MHz
>40fps @125MHz

Rozumiem ze uzywasz PowerStrip'a? Przestaw sie na mystclk - podaje
_rzeczywista_ czestotliwosc zegara i dodatkowo daje mozliwosc
optymalizacji wiekszej ilosci parametrow

>(incoming gameindex 640x480x16bpp, average fps)
>(vsync ON, ale ustawienie 'flip on vblank' na 0 albo nie zmienia nic,
>albo bardzo malo)
>
>66fps @112
>72fps @125

Popracuj jeszcze troche nad optymalizacja :) Przy G200 SG @ 100 MHz
(bodajze 125 wg Powerstrip'a) mam 82 fps w tej rozdzielczosci :)

>640x480x32bpp - 64fps --> No to co sobie bedziemy zalowac, nie? -->

72 fps :) Sugeruje jednak uzywanie vsync off - czasem potrafi troche
dac :)

>1024x768x32bpp - 27fps (lowest:22 highest:34, nie sprawdzalem do
>konca)!

33 fps - jak widac w tej rozdzielczosci roznica jest juz niewielka

> da sie grac!

Jak najbardziej - ja gram wlasnie w takiej :)

<ciach>
. No i niezapominajcie, ze jak komus zalezy na
>wysokiej rozdzielczosci+32bit, to zawsze jeszcze moze sobie wylaczyc
>trilinear i bedzie pare klatek wiecej a quality chyba wiecej w sumie
>zyska na 32bit+HiRes niz straci na 3linear...

Ja sugerowlbym jeszcze wlaczenie triple buffering'u tam gdzie jest to
mozliwe. Plynnosc jest wieksza a i na fps sie ciut zyskuje :)

<ciach>
>Czy w przyszlosci dalej mam "tworzyc" tego typu przydlugasne posty z
>folklorystycznym slownictwem - tzn. czy ktos chce tego sluchac?

A jak myslisz? :) W koncu to na takich testach powinno sie opierac
swoj wybor :)

>Jacek Fiok, Warszawa

Pozdrowienia

Vindex