Re: Matrox G200 problemy

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 17 Oct 1998 - 01:56:55 MET DST

On Fri, 16 Oct 1998 21:37:08 GMT, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net (Jacek Fiok)
wrote:

>Czy mam przez to rozumiec, ze praktycznie wszystkie Matroxy G200SD sa
>wadliwe?

A skad. Gosc sobie jakies bajki znalazl. MGA G200 SD to nie jest zaden
Mystique OEM. To poprostu jedna z wersji (n.b. pierwsza ktora pojawila
sie na rynku) G200 przeznaczona dla niektorych OEM'ow - poprostu
tansza. Zadnej wiekszej partii wadliwych MGA G200 SD nie bylo - moga
sie zdazac pojedyncze wadliwe egzemplarze ale nie cala partia

> Na moim zadnego drzenia obrazu czy innych dziwnych efektow
>raczej nie zauwazam.

Ja przez ostatnie 2 miesiace (niecale) zainstalowalem ponad 10 G200 SD
z roznych partii i z zadna nie bylo problemu

>Jacek Fiok, Warszawa

Pozdrowienia

Vindex