Re: Uruchamianie WIN95 spod WIN NT

Autor: Maciek S (maciekkk_at_polbox.com)
Data: Fri 16 Oct 1998 - 09:14:54 MET DST

Jarek wrote in message ...

>możliwość

>podać

>95"
>
>to wlasnie musi byc c:\="windows 95" - o ile pliki startowe 95 sa
>wlasnie tam (io.sys i msdos.sys, a takze autoexec.bat i config.sys o ile
>ich wogole uzywasz)
>tyle ze wczesniej musisz miec zgrany do pliku bootsect.dos bootsektor
>taki jaki jest zaraz po zainstalowaniu 95, bez tego nie pojdzie.
>bootsektor taki mozesz sobie zgrac z dysku kolegi ktory ma tylko win95
[...]
Nie wiem czy zgranie bootsectora od kolegi będzie dobrym wyjściem.
Już od DOS 5.0 pliki IO.SYS i MSDOS.SYS mogły znajdować się
w różnych miejscach na dysku a ich lokalizacja była zapisywana
w bootsectorze. Mam wrażenie, że podobnie jest z Win95 (tutaj
istotna może być lokalizacja pliku Io.sys).
W takim przypadku zgranie bootsectora od kolegi nie przyniesie
oczekiwanych rezultatów.
Jeśli się mylę to niech ktoś napisze coś na ten temat.

Maciek