Re: Zoltrix K56i3 na ISA

Autor: Dulak (psiadul_at_willow.oi.pz.zgora.pl)
Data: Thu 15 Oct 1998 - 19:01:29 MET DST

Sebastian Wencel napisał(a) w wiadomości:
<704ieh$8df$1_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl>...
>Modem działa sobie poprawnie, ale niekiedy po rozlaczeniu i
>probie ponownego polaczenia "wisi" - dostaje wtedy messagebox
>"Komputer nie otrzymuje odpowiedzi z modemu. Sprawdz, czy modem jest
>podlaczony i w razie potrzeby wylacz i wlacz modem ponownie".
>I tak juz zostaje, i nawet reset nieraz nie pomaga.
>Modem jest na com3, przerwanie 9, drivery dociągnąłem najnowsze,
>i nadal to samo, co wiecej, na innym pececie tez jest taki objaw (modem
>Zoltrix
>33600i na tym pececie chodzi bez problemów).
> [...]

                  Witam !

Takze posiadam taki modem ( typ - FM VSP 56i3). Przez pierwsze kilka dni
mialem podobne objawy (modem "umieral", jedyne wyjscie wylaczenie i
wlaczenie komputera) chociaz uzywam innych ustawien: COM2, IRQ3. Teraz
jest lepiej. Byc moze pomoglo przeinstalowanie Win 95 (chociaz nie
sadze). Wydaje mi sie (pewnie sie myle), ze "wieszanie" modemu powoduje
zly (stary, pod Win 3.11) software, poniewaz modem b.czesto wieszal sie
przy uzywaniu, dolaczonego do innego modemu (Zoltrixa 33600),
oprogramowania firmy BitWare. Teraz w zasadzie lacze sie tylko z
Internetem (Dial Up), nie uzywam programow typu automatyczna sekretarka
+fax + ..jeszcze cos (takich jak Bitware) i wszystko jest w porzadku.

Dla formalnosci:
- opis na plytce: FM9784, Rev. 2.3, Made in China
- chip Rockwell RCVDL56ACFW/SP
- FlashRom 2MB (kosc firmy Atmel)

Jesli ktos ma sensowne wytlumaczenie tego zjawiska (wyjasnienia typu
"Zoltrix to badziew" raczej odpadaja) i skuteczny sposob na unikniecie
tego problemu to prosze o informacje takze na priva.

Pozdrawiam.

Pawel Siadul
pawels_at_lubusz.zetozg.pl