Windows 98 PL full CD

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Thu 15 Oct 1998 - 00:15:07 MET DST

Aniku wrote:

 A> Spoko kilkanascie juz poszlo

Chwal się dalej...

 A> Zgadza sie z mojej nagrywarki ,tego nie ukrywam.

Brawo!

[...]

 A> nikt sie nie mogl skarzyc ,dlatego ze ta Winde 98 Pl
 A> przetestowalem u siebie ,zaintalowalem ,sprawdzilem...
 A> i dopiero od czterech dni ja sprzedaje na grupach....

Tiaaaa....

 A> Teraz pytanie do Ciebie ,jakes taki antypirat ,to napisz tutaj
 A> nam wszystkim ,skad jest Twoja Winda ?,i okaz sie paragonem
 A> zakupu ,nie wspomne o Office 97 na ktorym pracujesz !

A czy Ty możesz okazać się 'paragonem zakupu' praw do sprzedaży Win98PL?

O ile jestem w stanie zrozumieć to, że ktoś używa programu na własne potrzeby,
to handlowania pirackimi programami nigdy nie zrozumiem i nie poprę.

Aby uniknąć zbędnych pytań: mam legalną Szklarnię95, DOSy od 5.0, FoxPro od
1.02 do 2.6a, Worda 2.0c, Excela 4.0a, CholerDraw 4.0 i 5.0 itd. (nowszych
wersji nie potrzebuję). Nawet głupiego XingMP3Encodera kupiłem (19.95 USD).

Jeszcze nikomu nie zapłaciłem nawet złotówki za pirackie oprogramowanie i
zapłacić nie mam zamiaru. Co do używania: owszem - parę sharewarów używam po
upływie terminu legalności, a i parę pirackich gierek się znajdzie - ale ma się
to nijak do sprzedawania cudzej własności.

[...]

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl