Re: C300A - wrazenia

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.com.pl)
Data: Mon 12 Oct 1998 - 16:28:46 MET DST

Jacek Fiok napisal (-a) :

[...]
> Sztuczka Abita z "signal 100/66" na "low", co ma omijac blokade
> mnoznika w prockach P2/100FSB-native, jak mozna sie domyslac, nie
> dziala. Tak wiec pozostalem na 83x4.5 = 375MHz...
> ..co daje mi 1.05M rc5keys/sec.
>
> Nie wiem, czy jest mozliwe, ze nie dziala mi AGP 2x texturing albo co?
> To mialoby rosnace znaczenie ze zwiekszajaca sie iloscia textur w
> grach - a wiec nie zmienialoby wiele w q1, wiecej w q2 i najwiecej w
> Unrealu...

Matrox zrobil tak driverki od wersji 4.11 w gore, ze jak ustawisz szyne
systemowa na co innego niz 66/100 MHz to G200 przelacza sie w tryb AGP 1x.
AGP dla G200 musi byc 66 MHz (w trybie AGP 2x daje to 133 MHz), prawdopodobnie
zabezpieczenie to ma ratowac sam chip przed przegrzaniem w trybie AGP 2x i
wyzszych czestotliwosciach magistrali AGP.

Piotrek