Re: Mam 1000 zl na grafike - co dalej? ;)

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Mon 12 Oct 1998 - 13:58:22 MET DST

Pszemol napisał(a) w wiadomości: <6vrn2c$7qd_at_h1.uw.edu.pl>...

>Pamiętaj aby odpalić kilka stów na legalny Windows95... i nie grać
>biedaka, któremu nie starcza do pierwszego w czasie dyskusji o
>nielegalności kopiowania programów komercyjnych!
>Pszemol

Nie badz zlosliwie _smieszny_ Ja mowilem
o 3D Studio za 200 baniek lub oststecznie
o Office za 20. Winde98 mam obecnie legalna,
fakt faktem, ze dostalem za darmo, ale legalna :)
Oczywiscie nielegalna tez gdzies mam na
plytce ale chwilowo zainstalowalem z oryginalnej
i tylko mojej plytki :)

Widze, ze jestes typem ktory w kazdym
momenie przesadza, zeby dodac sobie
sily wiec przypomnie, ze nie zgrywalem