Re: B21

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 09 Oct 1998 - 12:19:42 MET DST

On Thu, 8 Oct 1998, 1138 wrote:

> Faktycznie, sorry za podanie nieprawidlowych danych o pinie B21, lecz
> wyniklo to z tego, ze mnie takze wprowadzono w blad. Swoja droga, to prosze
> nie wystawiac ocen moich kompetencji, gdyz zajmuje sie sprzetem od czasu
> kiedy ty byles jescze w kolysce. A poza tym, nie ucz ojca robic dzieci,
> synku. Przyznaje sie do bledu, jednak nie zgadzam sie z takim podejsciem do
> moich slow. Zdaje sobie sprawe, ze moglem wprowadzic kogos w blad, ale
> potraktowanie mnie jako zoltodzioba jest nie na miejscu. Pamietaj, ze
> internet nie pozwala poznac czlowieka nawet w 10%, wiec odzwyczaj sie od
> [...]

Jak bys sie tak dobrze zastanowil nad tym co pisales, to bys takich glupot
tu nie smarowal. Poza tym pamietaj, ze tutaj te liste czyta wiele osob i
wprowadzanie wlasnie takich informacji jak ta wprowadza niepotrzebny zamet
i ciezko jest to potem wyprostowac. A pisanie ze sie zajmujesz komputerami
od kolyski niczego tutaj nie zmienia i jakos wcale mnie nie przekonuje do
twoich umiejetnosci. Ale nie martw sie - masz mozliwosc jeszcze sie
wykazac :)

************************************ jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl
                                     Tomasz Jarnot, tel. 0602 175699

                          TELNET IN PEACE ...