Re: B21

Autor: 1138 (1148_at_friko4.onet.pl)
Data: Thu 08 Oct 1998 - 22:50:34 MET DST

>Wlasnie. Ale teraz co sie ruszysz to cie atakuje taki fachura. Dlatego tez
>overclocking to jak na razie zajecie na ktorym naprawde niewielu sie zna.

>Master with betoniarka.
>
>************************************ jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl
> Tomasz Jarnot, tel. 0602 175699
>
> TELNET IN PEACE ...
>********************************************************************

Faktycznie, sorry za podanie nieprawidlowych danych o pinie B21, lecz
wyniklo to z tego, ze mnie takze wprowadzono w blad. Swoja droga, to prosze
nie wystawiac ocen moich kompetencji, gdyz zajmuje sie sprzetem od czasu
kiedy ty byles jescze w kolysce. A poza tym, nie ucz ojca robic dzieci,
synku. Przyznaje sie do bledu, jednak nie zgadzam sie z takim podejsciem do
moich slow. Zdaje sobie sprawe, ze moglem wprowadzic kogos w blad, ale
potraktowanie mnie jako zoltodzioba jest nie na miejscu. Pamietaj, ze
internet nie pozwala poznac czlowieka nawet w 10%, wiec odzwyczaj sie od
oceniania ludzi po kilku wypowiedzianych przez nich slowach.

Pozdrawiam:

Master with 1138 computer :-|