Re: Prawo i komputer

Autor: Marcin (marcines_at_czasnaeb.pl)
Data: Wed 07 Oct 1998 - 21:32:37 MET DST

Witam serdecznie
Dziekuje za odpowiedzi mam oczywiscie kilka nastepnych pytan

> SPRZEDAWCA zobowiazany jest albo naprawic ja, w ramach udzielonej >gwarancji, w terminie 14 dni od zgloszenia awarii,
No wlasnie. U mnie w gwarancji cwaniaczki napisali : "Zapewniamy 21
dniowy termin naprawy gwarancyjnej sprzetu..." a jak czesci z zagranicy
to nawet dluzej. Czy nie jest to sprzeczne z obowiazujacym prawem?
[ciach]
> Szczegoly to juz w Kodeksie Cywilnym.
Czy jest gdzies w sieci. Chetnie bym poczytal

> z pozdrowieniami EMKAEN

Dzieki i pozdrowienia
Marcin