Re: Off topic: Jak podkrecic Celerona 300A?

Autor: Wojciech Kulasa (fgf_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 23:53:43 MET DST

jareka_at_dawid.com.pl (Jaroslaw Andrzejewski) wrote:

> Jasne, że to wiem. Ale to przecież Ty decydujesz jaką czcionką
> wyświetlasz posty, a nie wysyłający.

Mam za kazdym razem dobierac eksperymentalnie czcionke,
zeby odczytac poprawnie wiadomosc???

> Czy po ustawieniu czcionki nieproporcjonalnej podkreślenie "nie
> pasowało"? Jeśli tak, to ochrzań wysyłającego i wyjaśniuj mu, że
> podkreślenia przy pomocy czcionek proporcjonalnych nie mają sensu.

Nie pasowalo. Ochrzanilem przeciez. Nie maja sensu.

> Oglądam w Arialu :-) (bo mi się Courier nie podoba)

Arial to czcionka proporcjonalna.
Nie mozna na niej ogladac ascii-artow.
Tzn. mozna, ale wtedy to juz nie sa arty...
Zalecam lekture np. FAQu naszej rodzimej grupy ascii-artowej.

> A ROTFLować lubię. Jeśli poczułeś się urażony - przepraszam.

Tez lubie.
Nie poczulem sie obrazony , ale lubie miec ostatnie slowo
(wiec proponuje EOT ;-)

--
*    Wojciech Kulasa aka Fingolfin    * * * *
* *       fgf_at_alpha.net.pl, PGP+        * * *