Prawo i komputer

Autor: Marcin (marcines_at_czasnaeb.pl)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 22:16:17 MET DST

Witam
Pisze w zwiazku z dosc nieprzyjemna sprawa. Wybralem te grupe zeby przy
okazji uprzedzic nabywcow. Otoz chodzi mi o plyte Lucky Star 5MVP3. A
dokladniej o jej rzekome 100Mhz. Nie wiem czy jest to seryjny blad czy
tylko pojedynczy, ale po ustawieniu plyty jako 100M chodzi ona niestety
tylko z czestotliwoscia 90Mhz. A skad to wiem. Ano wystarczy spojrzec na
SI z NU gdzie wyswietlana jest czestotliwosc pracy procesora, a raczej
jest pewna gdyz po ustawieniu plyty z innymi mnoznikami zgadza sie to co
ma byc z tym co jest wyswietlane. A poza tym zostaje jeszcze unreal i
jego log. Wiec sprawa dowodu chyba wyjasniona. Ale nie to bylo glownym
powodem mojej wizyty. Chodzi mi o to czy po 3 miesiacach od kupna jest
mozliwosc zwrotu tej plyty (jakies paragrafy) gdyz dopiero teraz to
odkrylem ,niespodziewajac sie wczesniej takich rewelacji, i to calkiem
przypadkowo. Jesli nikt nie bedzie nic wiedzial na ten temat to moze zna
jakies grupy prawne na ktorych mozna zadac to pytanie i otrzymac
odpowiedz.
Z gory dziekuje za odpowiedz
Marcin