Re: SKANER - PROBLEM

Autor: Conan (conan667_at_friko4.onet.pl)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 11:24:01 MET DST

Zaczynam sie zastanawiać nad tym: czy aby ten skaner należy do przedmiotów
martwych :-D .
Zaczynam poznawać warunki jakie stawia mi mój wonderfull skaner:
- zaraz po uruchomieniu kompa pierwszą rzeczą musi być weryfikacja adresu,
jeżeli jest pozytywna to udaje mi się skanować :-)
- kartka musi być włożona równiutko, gdyż nastąpi blokada i ... turn off
comp :-)
- skanować należy tylko i wyłącznie z programów dostarczonych ze skanerem
:-)

Inne warunki muszę jeszcze wybadać.

Pozdrawiam
CoNaN