Re: WINDOWS 98 PL - KUPIE

Autor: Tomasz \ (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 13:00:58 MET DST

Pszemol napisał(a) w wiadomości: <6v6uge$jiv_at_h1.uw.edu.pl>...
>jeździsz???

>Uważasz, że jesteś zabawny łapiąc kogoś za słówka?
>A może nie chciałeś wcale być zabawny lecz nie mogłeś
>sie doszukać sensu mojej wypowiedzi z powodu mojej pomyłki?

Nie! zupełnie nie o to chodziło. Po prostu z ogólnego tonu Twoich postów
wynika, że masz najprawdopodobniej masę pieniędzy (no bo jak te parę
tauzenów za soft to dla Ciebie taki drobiazg...) zatem to zdanie o mercu nie
będącym samochodem całkiem mi tu pasowało. Przyznaj się - jeździsz złotym
Rollsem, prawda? Przewieziesz mnie? Please pretty please! nigdy nie
siedziałem nawet w zwykłym czarnym :-(

P.S. Twoje zdanie o tym, że jak ktoś nie ma pieniędzy na oprogramowanie to
może stać się pożytecznym członkiem społeczeństwa pracując łopatą dodatkowo
potwierdza moje wrażenie o Tobie.
Trzeba Ci widzieć, że większość z ludzi piszących na tę grupę nie ma na
własność ani jednej fabryki, dlatego proponuję, swoje opieprzanie za
kradzież softu skierował do innej grupy społecznej (i newsowej).

Do G. Szyszło: wybacz, że NTG ale ostatnio mam coś nie tak z kontem i są
kłopoty zarówno z wysyłaniem, jak i odbieraniem; grupa to moja jedyna szansa
na kontakt ze światem.

--
Tomasz "Pilot" Minkiewicz
adres w nagłówku jest dla picu,