Re: WINDOWS 98 PL - KUPIE

Autor: Pszemol (pszemol_at_polbox.com)
Data: Sun 04 Oct 1998 - 06:43:56 MET DST

>O cholera! słyszałem, jak ludzie mówią, że maluch to nie samochód,
>ale co do merca to sądziłem, że nie ma wątpliwości. Czym ty
jeździsz???
Dziwię się, że chce Ci się wstawiać tego typu posty na grupę.
Czy naprawdę nie masz nic ciekawszego do powiedzenia
w kwestji kradzieży oprogramowania, Tomaszku?
Uważasz, że jesteś zabawny łapiąc kogoś za słówka?
A może nie chciałeś wcale być zabawny lecz nie mogłeś
sie doszukać sensu mojej wypowiedzi z powodu mojej pomyłki?
Spróbuj tak: "To, że samochód jest trudnie ukraść niż software [...]"
Pszemol