Re: rozdielczosci i odswiezania

Autor: Robert Wojciechowski (bigkret_at_polbox.com)
Data: Sat 03 Oct 1998 - 22:25:15 MET DST

Lukasz 'DentarG' Jozwinski from Lublin wrote in message
<3618f533.5454732_at_news.lublin.pl>...

>U mnie 800x600_at_75Hz .... to max co moze moj starusienki monitor Daewoo
>1424X .... moje oczy niedlugo chyba pojda do wymiany ... ale nic na to
>nie poradze nie stac mnie na nowy monitor za 1200 zl ;(((((((((((

jakie 1200 zl , opchniesz stary jakiemus kumplowi
wpadnie ci troche grosza a za 600 zl
kupisz 15" z plamka 0,28 ktory wyciagnie
100Hz w takiej rozdzielczosci
(oczywiscie mowie o nowym sprzecie)

Nawiasem mowiac nikomu nie polecam
takiej plamki. Sam mam Belinea 10 55 96
17" 0.26 od jakiegos roku i moge przynim
siedziec ze 12 godzin i oczy mnie nie bola
i widze calkiem dobrze czy to w 1024 czy
w 1152 czy przy 100Hz czy przy 85.

W drugim kompie mam taki monitor o jakim
pisalem wyzej. Z VGA-mono-zloma
musialem zrezygnowac bo niechcial wspolpracowac
z najbardziej badziewna grafPCI jaka mialem.
Kolega Lukasz Bajonski podpowiedzial mi ze ceny
spadaja i faktycznie tak jest ,kupilem nowy.
Jednak niedobrze mi sie robi gdy patrze na
te prostokaciki o wiele wieksze od 0.28
ktore pokrywaja ekran- tym bardziej ze w 105596
wogole ich niema .

Z tego moral taki ze odswiezanie to nie wszystko,
warunek konieczny ale nie wystarczajacy.
Chyba ze nie czujesz roznicy miedzy mlekiem
UHT a zwyklym.

Pozdruvka

Bigkret