Re: 3dfx

Autor: Robert Wojciechowski (bigkret_at_polbox.com)
Data: Sat 03 Oct 1998 - 22:05:14 MET DST

Łukasz Bajoński wrote in message <361c2b86.25424137_at_news.tpsa.pl>...

>To ciekawe jaki proszek skoro UHT pochodzi od Ultra High Temperature i
>oznacza po prostu pasteryzację ;->

po prostu pijac mleko UHT czuje jakis proszek
w zebach, a dokladnie na koncu jezyka.
Nie usiluje nikomu wmowic ze UHT to mleko
w proszku ale czy taka temperatura nie
zmienia mleka w proszek to niebylbym taki
pewny. Od biedy byloby jeszcze gdyby ulegl
calkowitemu rozpuszczeniu ale tak nie jest.
Nie jestem rowniez jakims wytrawnym
kiperem, ale to samo wyczuwam w kazdym
UHT i dlatego uwazam ze nie jest to prawdziwe
mleko tak samo jak kazdy pensjonariusz
A-B poddany procesowi UHT nie zachowal zbyt
wiele z wlasnej tozsamosci.
Moze mam za malo wyobrazni ale mam jej wystarczajaco
duzo zeby wyobrazic sobie spoleczenstwo ktore daje
sobie wmowic ze syntetyczne zarcie smakuje jak prawdziwe
wydruk z jakiejs badziewnej drukarki jest foto-realistyczny

przepraszam tym razem za off-topic

Pozduvka
Bigkret