Re: ISDN - czy warto?

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Thu 01 Oct 1998 - 23:16:08 MET DST

"Pio72" <pio72_at_friko3.onet.pl> napisał(a):

> Kobold <kotnis_at_kki.net.pl> napisał(a) w artykule
> <jsPQ1.820$1f.127657_at_news.tpnet.pl>...
> surfujac.
> No

Tak, to po prostu tak jakby gniazdko z centrali przyłączyli do twojego
komputera. to tak naprawdę nie jest modem bo niczego nie MOduluje ani
nie DEModeluje

> Z tego co wiem, samo podlaczenie isdn nie jest specjalnie drogie i nawet
> rozmowy nie sa o wiele drozsze, ALE
> za internet licza sobie koszmarnie drogo!

???
Masz chyba mocno przestarzałe dane, koszty są tak jak rozmowy
miejscowej !

> W firmie gdzie pracuje mamy ISDN, jeden kanal czyli max 64kb/s = 8kB/s. Z
> tego co zauwazylem, w Polsce pliki sciagaja sie
> rzeczywiscie czesto z 7-8kB/s. Jednak z zagranicy nie jest dobrze - w
> srodku dnia predkosc jest wcale nie wyzsza
> niz na modemie. wieczorem tez nie najlepiej.

To oczywiście zależy skąd ciągniesz, no i oczywiście można ściągać z
wielu miejsc na raz :)

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...