Re: ISDN - czy warto?

Autor: Pio72 (pio72_at_friko3.onet.pl)
Data: Thu 01 Oct 1998 - 20:30:10 MET DST

Kobold <kotnis_at_kki.net.pl> napisał(a) w artykule
<jsPQ1.820$1f.127657_at_news.tpnet.pl>...
> Od 4 miesiecy hasam sobie po inecie, sporo czasu spedzam dziennie
surfujac.
> Pytanko jest proste czy zakladajac sobie isdn-a cos zyskam?
> Wiem ze dwa kanaly. Czy bede musial czekac na polaczenie tyle czasu co
> teraz, czy transfer bedzie sie zatykal tak czesto jak na zwyklym modemie.
No
> i ostatnie czy bede mogl sie laczyc z maksymalna predkoscia? Aktualnie na
> modemie Request k56Flex lacze sie na 44k, czasami na 46k, na laczach neti
> kolegi juz ponad 50k.
Z tego co wiem, samo podlaczenie isdn nie jest specjalnie drogie i nawet
rozmowy nie sa o wiele drozsze, ALE
za internet licza sobie koszmarnie drogo!
W firmie gdzie pracuje mamy ISDN, jeden kanal czyli max 64kb/s = 8kB/s. Z
tego co zauwazylem, w Polsce pliki sciagaja sie
rzeczywiscie czesto z 7-8kB/s. Jednak z zagranicy nie jest dobrze - w
srodku dnia predkosc jest wcale nie wyzsza
niz na modemie. wieczorem tez nie najlepiej.
Jedno co moge powiedziec na plus to to, ze nigdy nie mialem zerwanego
polaczenia.

> Za pomoc i sugestie dziekuje
NP

> Kobold