Re: IDT Winchip - kto to ma?

Autor: Vibez (artiaks_at_friko5.onet.pl)
Data: Thu 01 Oct 1998 - 22:24:49 MET DST

Szoszon napisał(a) w wiadomości: ...
> Witajcie !
> Napiszcie co to procesorek. Jeżeli ktoś go używa niech podzieli się
>wieściami, czy są problemy z programami

wszystko co nalezalo powiedziec jest kilka dni nizej na liscie :)

> Mam starą płytę intelFX+P133 (czyli bez napięcia do MMX i max P200).
>Ciekawe czy lepiej przesiąść się na P200 Intel (bez MMX), czy też IDT200
>(który ma MMX przy zachowaniu starego układu napięć).

przypominam ze IDT 200 to ledwo IP 133 !!!

> Zaznaczam, że giercowanie z 3DFX'em mnie nie interesuje,

tym bardziej musisz miec lepszy ! procesor.

>i jeżeli ktoś
>będzie chciał odpisywać texty typu "IDT to syf" to niech sobie daruje.
> Pozdrowionka Michał

Nie syf ale ma swoja nisze rynkowa , ktora w tej chwili sa albo zestawy dla
poczatkujacych albo do prowadzenia ksiegowosci itp

Moze chociaz ten nowy IDT 300 na cos sie przyda :))

Vibez