Re: IDT Winchip - kto to ma?

Autor: Jack the Ripper (borjak_at_polbox.com)
Data: Fri 02 Oct 1998 - 13:00:08 MET DST

<ciach>
> Mam starą płytę intelFX+P133 (czyli bez napięcia do MMX i max P200).
>Ciekawe czy lepiej przesiąść się na P200 Intel (bez MMX), czy też IDT200
>(który ma MMX przy zachowaniu starego układu napięć).
<ciach>

P200 bez MMX??? Było coś takiego - znaczy się przegapiłem - wydawało mi się
że najszybsze było P166. Czy ktoś wie gdzie to można dostać (tylko proszę
nie odsyłać do muzeum i handlarzy starzyzną). Czy w Waszych miastach na
giełdach jest on jeszcze do kupienia i za ile. U mnie niestety nawet giełdy
nie ma (województwa zresztą praktycznie już też).
Pozdrawiam
Kuba borjak_at_polbox.com