Re: Monitor Panasonic P70

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Thu 01 Oct 1998 - 15:30:07 MET DST

Dnia Wed, 30 Sep 1998 19:33:46 GMT, xenocide_at_vc.pl (Piotr Sieklucki)
napisał:

>Do tej, która ma punkt w przejściu podziemnym :) ?
Owszem... a co, chcialbys moze logo Kłejola np. do wprasowania sobie
żelazkiem w koszulke? ;)

>A co powiesz na CTX? Np. 1792 UA Futura?

Nic nie powiem, dopoki nie uslysze ceny. Wiem tylko tyle, ze to
Trinitron. A one sa niezle, no i raczej drogie.

I w ogole trudno mi sie wypowiadac, bo mowie - nie znam sie na
monitorach. Po prostu tak sobie pytam, a nuz jest jakis konkretny
model, ktory odstaje in plus od konkurencji i natychmiast mam po niego
leciec? A tak, to pozostaje mi tylko rozumowanie w stylu: kupie to, bo
dobrej firmy, ladnie wyglada, ma fajne parametry.

A, bylbym zapomnial - ktos tu mial watpliwosci, czy philips nazywa sie
17A, czy 107A. Racja jest po obu stronach - dawniej bylo 1xA, teraz
jest 10xA. Np. ja mam model ("Brilliance") 15A, obecnie po liftingu
sprzedawany jako 105A, swoja droga straszne badziewie (widzial ktos
wylacznik u gory???). Ciekawostka: grafik w naszej firmie mowi, zeby
kupic philipsa, bo wygral test w ostatnim Chipie :)
I jak ja mam teraz powiedziec wladzom, ze chip to brukowa gazeta?
Dostalbym tylko po glowie.

Pozdrowionka!

Jacek Fiok, Warszawa
jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/
ICQ UIN: 7860153 --- Overclocking? Have fan! ---