Re: dlaczego ?

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 30 Sep 1998 - 20:12:33 MET DST

"deMon" <bkorup_at_polbox.com> wrote:

>najlepiej przez specjalizowane serwisy, w kilku (set? tysiacach?) kopiach
>:))))

nie. to juz jest chamstwo. wystarczy ze dana osoba dostanie upomnienie
przynajmniej od 5ciu roznych osob. bo jak dostaje tylko ode mnie,
to proboje we mnie wbic kly.

coz. sam tej grupy nie pozamiatam. tyle prosilem, a skonczylo sie
jedynie zalozeniem filtrow na mnie. wiec coz moge zrobic jak nie olac
tej grupy ? (wiem wiem. niektorzy sie uciesza;)