Re: Jakie DIMM'y ?

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 30 Sep 1998 - 20:14:57 MET DST

"Guliwer" <jovles_at_friko5.onet.pl> napisał(a):

> hey,
> znalazłem wczoraj kość 32mb dimm i dołożyłem do mojego compa
> miałem już w jednym gnieździe 32, więc nasunęło mi sie pytanko:
> czy można mieszać dimmy, a jeśli nie to jak je rozróżnić

W jakim sensie mieszać ?
Co chcesz rozróżniać ?
Zapewne niezbyt wskazane jest mieszanie DIMMów EDO z SDRAM, ale poza
tym chyba nie ma żadnych, w razie wątpliwości dobrze jest spojrzeć do
instrukcji od płyty.

> Guliwer

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...