Re: Czy warto WD Caviar AC26400 6.4GB UDMA ?

Autor: jerzu (jerzu_at_topnet.pl)
Data: Sat 26 Sep 1998 - 16:39:03 MET DST

Marek Oberman napisał(a) w wiadomości:
<011301bde741$10ed0060$0a7e74c3_at_default>...

(...)
>Nie wiem na ile zla opinia o Caviarach IDE
>jest spowodowana ich faktycznie kiepska
>jakoscia (??) a na ile pieprzonymi oszustami
>sciagajacymi regenerowane dyski od producenta
>za 60% wartosci. Tylko znowu co to za firma
>ktora pozwala na takie "szopki" ???
>Dlaczego takich afer nie ma w przypadku
>np. IBMa czy Quantuma? Ja niestety wystapilem
>z kregu uzytkownikow tej firmy, przez takie wlasnie
>przecieki zlomu do Polski.

(...)

Ja ma w domu dwa Caviary 850 i 1,6: pierwszy ma dwa lata drugi rok i
działają bez problemu.
W pracy są same Caviary i żaden z nich nie padł. Jeden upadł na podłogę
(moja wina) i pojawiło się troche Bad Sectors ale od roku nie pojawił się
ani jeden Bad Sector. Może ja mam szczeście do dobrych Caviarów bo za
cholerę nie chce się u mnie potwierdzić mit o złych Caviarach ????

Pozdrawiam Dariusz Niemczyński jerzu_at_topnet.pl
http://jerzu.topnet.pl - tel. komórkowa, prawa Murphy`ego
gsm/sms +48602247165
ICQ UIN 3867037