Re: Victoria, Victoria, Victoria !!!

Autor: Tato tato (telefony_at_radiolink.net)
Data: Sun 06 Sep 1998 - 23:42:07 MET DST

Tomasz 'Pilot" Minkiewicz wrote:

> sp5sjt_at_priv.onet.pl napisał(a) w wiadomości: ...
> [....]
> Już dość dawno temu ustalono, że złą praktyką ...

.... ale praktykowaną (sorry za "masło maślane") - a propos zupełnie zgodną z prawem,
wg "Ustawy o ochronie praw autorkich i prawach pokrewnych". Autora listu można uznać
za twórcę - nie każdy z moich klientów musi wiedzieć co produkuję w moim życiu
prywatnym. Wolę pozostać w pewnym sensie incognito. S'awek pewnie też - ma prawo.

> ....jest niepodpisywanie
> swoich postów pełnym imieniem i nazwiskiem.
>

> Być może nick "Sawek" jest świetnie znany w kręgach
> wtajemniczonych i wszyscy wiedzą o kogo chodzi,

Być może. Ja nie wiem kto to jest - i wiedzieć nie muszę (nie chcę). Ma prawo do
swojej prywatności.

> ale mnie on nic nie mówi.

Your problem.Zresztą zawsze możesz zapytać - może odpowie.

> Tomasz "Pilot" Minkiewicz

ttt