Re: Victoria, Victoria, Victoria !!!

Autor: Yołka (niechce_at_spamu.com)
Data: Mon 07 Sep 1998 - 21:32:30 MET DST

Tomasz 'Pilot" Minkiewicz napisał(a) w wiadomości:
<8jwI1.3995$1R5.1188479_at_news.tpnet.pl>...
>Już dość dawno temu ustalono, że złą praktyką jest niepodpisywanie
>swoich postów pełnym (i prawdziwym!) imieniem i nazwiskiem.
>Być może nick "Sawek" jest świetnie znany w kręgach
>wtajemniczonych i wszyscy wiedzą o kogo chodzi, ale mnie on nic
>nie mówi.

Widać że kolega nowy.
Proszę o odpowiedź na pytanie:
Po grzyba Ci moje prawdziwe imię i nazwisko???
Podpisuję się zawsze tak samo, adres e-mail znajduję się w sygnaturce a nie
w nagłówku postu (ochrona przed spamem; to naprawdę działa), więc to jest
chyba to. Stary, ja siedzę przy kompie w domu, Ty u siebie i jest w
porządku.

>P.S. Czy "layout" mojego postu jest właściwy?

Twoja ironia jest nie na miejscu. Przemyśl to sam.

Piotrek.
piotrek_at_canpol.pl
Odpowiadając użyj adresu z sygnaturki.