Re: PS/2 czy Serial cd.

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lódz, PL (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Tue 31 Dec 1996 - 16:26:12 MET

At 13:42 96-12-31 +0100, you wrote:
> [...]
>: >Testowalem to w roznych konfiguracjach - rozne drivery , myszy Genius
>: >i Logitech - i sam nie wiem co o tym myslec.
>:
>: Wniosek jest jeden: Logitech sucks
>: nie lubie tak pisac ale to prawda dowiedziona doswiadczalnie powyzej.
>:
>To nie calkiem tak. Mysz Logitec serial wydawala sie chodzic tak jak
>Genius. Poza tym sprawdzilem testy z inna mysza Logiteca (ten sam typ).
>Albo tamta byla walnieta albo cos zamieszalem wczesniej z driverami.
>Teraz PS/2 chodzi niemal tak samo jak serial - ... niemal , bo jednak

  Moze ta Logitecha ma ustawiona wyzsza rozdzielczosc i w zwiazku
  z tym wysyla (???) wiecej mickeys/sec wiec wiecej czasu zajmuje
  Windowsom obsluga i przeliczanie na wlasciwe polozenie kursora.

  Aby testy byly porownywalne to warto by zadbac w testach zeby
  np. cursor byl tej samej wielkosci, sledzenie (trace) wylaczony
  itd. itp.

>np. przy testach video pod Windowsami zachowuje sie troszke gorzej - ale
>juz nie tak tragicznie jak wczesniej pisalem. Ciekawe, ze pod NT roznic
>prawie nie ma (minimalne w granicach bledu).

  W NT4 widocznie masz inaczej ustawione sesje DOSowskie i blad
  (ktory byc moze popelniles przy konfiguracji) nie zostal popelniony
  w NT4

>Inna sprawa, ze chyba driver jest albo nie nejlepiej napisany albo ma
>zbyt duze mozliwosci, co sie objawialo np. tym ze ladowanie programow
>dosowych trwa zauwazalnie dluzej - to dla PS/2 ,

 Jesli do kazdej sesji dosowej trzeba zaladowac takze drajwer myszy
 do pamieci to sie nie dziwie.

--
Romek