PS/2 czy Serial cd.

Autor: Mariusz Fras (maf_at_i17linuxb.ists.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 30 Dec 1996 - 15:22:32 MET

W nawiazaniu do dyskusji o myszach PS/2 i szeregowych... przeprowadzilem
pare testow pod wzgledem wydajnosci komputera (tzn. jak dana mysz obciaza
system). Testowalem to b. prosto : test bez poruszania myszy ( np. SI,
bench, checkit itp) i to samo przy intensywnym poruszaniu mysza.
Wynik mnie nieco zszokowal (bo nieoczekiwalem jakichs wiekszych roznic).
Dla myszy szeregowej zmiana wydajnosci (np. procesora czy grafiki) byla
niemal niezauwazalna. Dla myszy PS/2 (Logitech Pilot Mouse) w prawie
wszystkich testach notowalem SPADEK WYDAJNOSCI OD OK. 15% DO O.K. 20%.
Testowalem to w roznych konfiguracjach - rozne drivery , myszy Genius
i Logitech - i sam nie wiem co o tym myslec.
Moze ktos wie o co tu chodzi ???

maf