Packet Radio

Autor: Marx (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Tue 31 Dec 1996 - 11:51:05 MET

Robert A. Poplawski wrote:
[...]
> do pracy
> z predkoscia 1200bps nadaje sie w zasadzie kazdy radiotelefon
> UKF FM umozliwiajacy prace w pasmach amatorskich
a na 9600?

[...]
> karta dzwiekowa - patrz haslo FLEXNET w tym watku; nie wiem jak takie
> rozwiazanie sie sprawuje w praktyce).
a ktoś inny wie?

Może jakieś adresy, kontakty do firm sprzedających takie modemy?

> Przepisy
> dotyczace lacznosci amatorskiej ograniczaja co prawda korzystanie
> z internetu do domeny amatorskiej 44.*.*.*
chciałbym czytać pocztę z mojego konta, gdyż surfowanie po Internecie na
1200 czy nawet 9600 to bez sensu. Da się to zrobić?

Czyli teoretycznie:
1. robię zezwolenie (titawa jeszcze obowiązuje???), nie wiem ile to
kosztuje
2. Kupuję radiotelefon za 20 zł
3. Łącze to wszystko z komputerem i kartą muzyczną, oraz jakimś
oprogramowaniem
4. Mam darmowy dostęp do Internetu?

--
 Marek Nazarko
 mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)