Re: NetMeeting

Autor: Marek Oberman (s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Mon 30 Dec 1996 - 16:17:03 MET

----------
 Szymon Bąkowski <szymek_at_ki.onet.pl> wrote:

> Jezeli ktos wie cos na temat NetMeeting Microsoftu, albo chcial by sie
nim
> pobawic to czekam na odpowiedz.
> Szukam takze nazwy serwera z uzytkownikami NetMeeting.
> To jest na pewno fajna zabawa (telefon, tablica), lecz podany adres
serwera
> z uzytkownikami u mnie nie dziala.
> Czekam na odpowiedz :)
> Pozdrawiam Szymek

Czesc!!!
Jezeli masz w ustawieniach podany serwer uls.microsoft.com,
to powinno byc wszystko ok. U mnie jest, tzn. 15min. temu bylo.
Czasami jednak nie zostaniesz zalogowany na ten serwer,
wtedy wywali Ci sie komunikat, zebys wybral sobie inny
np. uls1...5.microsoft.com. A zabawa jest faktycznie przednia,
szczegolnie jak sie trafi na jakas mila kobialke do tego
znajoma bo nieznajome sa czesto zajete i Cie nie wpuszcza
do srodeczka:)))).
Marek Oberman
s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl
WWW:http://www.geocities.com/SiliconValley/8980