Problem z dyskiem SCSI

Autor: Slawomir Stuglik (slawek_at_pupil.ifpan.edu.pl)
Data: Mon 30 Dec 1996 - 17:13:32 MET

Mam problem z dyskiem SCSI FUJITSU M2952SYU:
dostalem do niego kabel SCSI, ale bez podlaczonego jednego
wtyku i teraz nie wiem gdzie na dysku jest pin No1 !!!
Pomocy!!!!
| \/ 1?| TU

czy na odwrot?
Wielkie dzieki i szczesliwego Nowego Roku 1997 :)

zrozpaczony

--
 Slawomir Stuglik     -= IRC: sipek =-    email: slawek_at_belfer.ifpan.edu.pl
 Location: Warszawa, Polska,        PGP key & GEEK CODE available on finger.