Re: Problemy z USR Sportster 33.6 i 0202122

Autor: Piotr Tarasiuk (piotar_at_univcomp.waw.pl)
Data: Mon 30 Dec 1996 - 23:03:33 MET

Gerard Podgórski wrote:

> Swego czasu bylem wielce zadowolony, gdyz moglem sie laczyc z internetem
> (przez TP SA) z predkoscia 28.800. Od dwoch tygodni niestety nie jest to
> mozliwe. Nie wiem dlaczego?
> Objawy sa nastepujace:
> Po wybraniu numeru (0202122) dochodzi do "negocjacji" miedzy modemami ale
> "dzwieki" rozna sie obecnie od tych przed powstaniem problemu. Mianowicie
> ostatnia czesc dzwiekow pojawiala sie 3 razy, co przedtem nie mialo miejsca
> (wystepowala tylko raz i nastepowalo polaczenie - pytanie o haslo, itp.).
> [...]

Witam.
Podobne problemy dotknely rowniez mnie tyle tylko ze z innymi objawami.
Jestem posiadaczem USR Sportster'a Exter. Dzwoniac wczesniej na 0202122
wybieranie numeru trwalo okolo 10 sekund i laczylem sie raz na 50 razy
(numer zajety). Na poczatku grudnia wpadlem w euforie gdyz zajetosc
numeru spadla do 0. 10 polaczen na 10 trafione.
Mniej wiecej 20 grudnia wybieranie numeru trawa ok 1 sekundy i lacze sie
na 14.4 a niekiedy na 12. Czasami mila Pani oznajmia ze polaczenie nie
moze byc zrealizowane.

Chcialbym wiedziec czy poradzil Pan sobie, a jesli tak to w jaki sposob.

Pozdrawiam
Piotr