Re: Scrypt

Autor: Adam Tla/lka (atlka_at_cent01.oi.pg.gda.pl)
Data: Mon 30 Dec 1996 - 11:35:13 MET

 Jak pisałem wcześniej modemy są dedykowane i nie wspierają poleceń AT .
 Dają czyste łącze, czyli efekt jest taki, jakbym spiął dwa komputery kablem.
 Pytanie : Jak tu wykorzystać Dial-Up Networking z W95 ?
 Oczywiście o żadnym Dial nie ma tu mowy, bo połączenie jest od razu, ale
 to paskudne G95 upiera się, że chce dzwonić!

--
 . .  Adam Tla/lka      mailto:atlka_at_pg.gda.pl    ^v^ ^v^ ^v^
  )   System  & Network Administration Group           ~~~~~~