Scrypt

Autor: StaCH_at_tpnet.waw.pl
Data: Wed 25 Dec 1996 - 12:41:09 MET

On 1996-12-24 Grego said:

>ath1 (podnies "sluchawke)
>nie wystarcza?

Niestety nie wystarcza. Jesli modemy nie sa skonfigurowane do pracy
na linii dzierzawionej (nie maja takiej opcji) to trzeba z jednej
strony podac ATX3D a z drugiej ATA zeby sie polaczyly.
Jesli ma to byc do stalej pracy to taka proteza przestaje dzialac
przy pierwszym zaniku nosnej i nalezy skonfigurowac modemy do pracy
na linii dzierzawionej jeden w trybie Originate drugi Answer.
A jeszcze lepiej uzyc zewnetrzne modemy z opcja POLL (Power On Leased
Line) wtedy modemy same sie lacza i odtwarzaja nosna po zaniku.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

UNIPROJEKT Warszawa fax 48-22-673-1167

`[1;33;40mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive