RE: prosba o wpis

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Sat 28 Dec 1996 - 02:26:04 MET

Drogi Elvisie,

a wiec jednak zyjesz, mam dla ciebie zla wiadomosc,
poniewaz nie chcesz zdradzic swojego adresu to nie mozesz sie
wpisac na liste PECET. Bedziesz musial odbierac poczte na
poste restante. To ci zapewni pelna tajnosc.

>Prosze o wpisanie na liste poniewaz chcialbym wymieniac uwagi z innymi uczestnikami na temat PC
> Pozdrawiam Mirek Wisniewski
Poza tym moglbys pisac troche krotsze linie tekstu.
Niestety programy pocztowe czesto obcinaja akapity po 255 znaku,
co oznacza, ze po mniej wiecej 2,5 linii reszta twojej mysli zniknie
bez sladu w odmetach internetu.

>elvis_at_rubikon.net.pl

Romek.