Re: jak ja nie cierpie tych cholernych windziarzy

Autor: Gregorio Kus (grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 27 Dec 1996 - 18:14:09 MET

On Fri, 27 Dec 1996, Marcin Debowski wrote:

> : >Sprawa jest prosta: Windows uzywa 100 razy wiecej ludzi niz OS/2
> : >dlatego tez istnieje 100 razy wieksze prawdopodobienstwo, ze wsrod

z tym 100 to "lekka" przesada
uzytkownikow OS/2 jest circa 15 miln
czyzby windy uzywalo 1.5 mld ludzi ???

> Jeszcze nalezy zadac dodatkowe pytanie: czy takie rzeczy
> zdazaja sie czesciej w grupach dyskusyjnych o os2 czy windoze (w
> przeliczeniu na pojedynczego subskrybenta)

ja czytam ponad 60 mailinglist
i zapewniam Cie ze syf robia praktycznie wylacznie windziarze

Grego

P.S. Bez obrazy Szanowni Uzytkownicy Windoze,
  wcale nie generalizuje, rowniez wsrod Was wiekszosc
  zachowuje sie zupelnie w porzadku.