Re: Trumpet - problem z Telekomunikacja Polska

Autor: Eugeniusz Burzyk (eb_at_aristo.pb.bielsko.pl)
Data: Thu 26 Dec 1996 - 18:56:18 MET

Rafal Neska wrote:

> [...]
> --
>
> Boje sie ze moze wystapic problem jajk o kury .
> Jak do diaska Wojtek ma to sobie zobaczyc skoro wlasnie nie moze sie
> polaczyc ( jak rady to sensowne ).
> Fajnie , ze jednak podales co tam ma byc .
> A pisze to wszystko ,bo coraz wiecej takich bzdur sie panoszy ( tzn
> pytanie: gdzie moge znalezc klienta FTP ?? odp:Sciagniji sobie z ftp
> sunsite.icm.edu.pl . ; No a jak on ma sobie to sciagnac jak wlasnie
> nie ma czym :)
> -o:-))))))))))
> Na zakonczenie polecam Dial-up w Win95 ( ja korzystam i jest OK )

Wydaje mi sie, ze pisze Pan to tylko po to, by sie popisac; zreszta nie
wiadomo przed kim, bo ludzie piszacy na tej liscie wydaja sie byc
sensowni.
W koncu sa jakiej zasady logicznego myslenia, a wiec:
1. Z listu pana Lukasza Holki nie wynika, ze jest to jedyny komputer, z
ktorego korzysta.
2. News'a musiał w końcu w jakis sposob przeslac na liste.
3. Jezeli oczekuje odpowiedzi z listy, tzn. za musi miec dostep do
Internetu w jakis inny sposob; nie mozna wykluczyc, ze wlasnie za pomoca
Netscape'a czu Explorera.
4. A nade wszystko sprawy dotyczace konfiguracji Trumpeta podalem w
moim liscie, i to juz powinno wystarczyć, natomiast nie zaszkodzi, by
pan Łukasz, po uzyskaniu polaczenia, obejrzal sobie dokladnie, co
proponuje TP SA.
5. Poza logika sa jeszcze pewne zasady, mianowicie tego typu uwagi, nie
dotyczace meritum spraw poruszanych na liście, powinno załatwiac się
poczta prywatną. Ostatni raz uzywam w tym celu listy, i to tylko
dlatego, by przypadkiem inni czytelnicy listy nie pomysleli, ze ma Pan
racje.

Jestem otwarty na dalsza dyskusje, ale juz prywatnie, bo nie czuje
potrzeby popisywania sie przed kimkolwiek.
Pozdrawiam!