Trumpet - problem z Telekomunikacja Polska

Autor: StaCH_at_tpnet.waw.pl
Data: Sat 28 Dec 1996 - 12:57:20 MET

On 1996-12-26 rneska said:

>pytanie: gdzie moge znalezc klienta FTP ?? odp:Sciagniji sobie z ftp
>sunsite.icm.edu.pl . ; No a jak on ma sobie to sciagnac jak wlasnie
>nie ma czym :)

Tez przez to przeszedlem ... Po sciagnieciu calej gory smieci rozmaitej
masci z Fidonet'owych BBS'ow trafilem wreszcie na jeden program w Bajtek
BBS, ktory umozliwil mi wejscie na siec i poszukanie sobie tego co
potrzebowalem.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

UNIPROJEKT Warszawa fax 48-22-673-11-67

`[1;30;41mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive