Re: Odp: ocipus

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 24 Dec 1996 - 22:37:31 MET

In pl.comp.pecet Krzysztof Cynarski <kcynarsk_at_willow.iie.pz.zgora.pl> wrote:
: Od: mrowieck <mrowieck_at_fema.krakow.pl>
: >( nawiasem mowiac co sadzicie o ADAX-ach na razie wygladaja na jedyna
: firme w Polsce robiaca w miare niezly markowy sprzet)

: Tak ostatnio mialem przyjmnosc zmieniac obudowe w komputerze firmowanym
: przez ADAX-a. To naprawde byla przyjemnosc. [...]
: PS. To co wyzwej dotyczy wnetrza... co do uzytkownia to znam opinie wlasnie
: tego kolegi. Jest bardzo zadowolony. :)

A ja jestem niezadowolony :-), choc moze nie z powodu jakosci, a z powodu
"markowosci" :

1) pokrywa obudowy jest z plastyku, choc z metalowym ekranem. Zostaw taki
   komputer jako server wlaczony na noc. A jak sie trafi przypadek 1 na
    milion i cos sie zapali w srodku.
2) ta pokrywa jest wzmocniona beleczka, ktora powoduje, ze nie da sie
   jej zdjac bez odlaczenia kabli zasilajacych. Czasem mnie to denerwuje.

3) elementy mocowane na zatrzaski, i zeby glupi CDROM zainstalowac, to
   trzeba ze trzy razy wiecej zdemontowac niz w byle klonie.
4) dyski firmowo umieszczone na boku zasilacza, pionowo zlaczem w dol.
    Moze to jeszcze nie wada, ale pozycja nietypowa, a i kable niezbyt
    starczaja.
5) przycisku Turbo nie ma :-(

6) plyta glowna - oryginalny Intel. Charakteryzuje sie markowym BIOS'em,
   ktory pozwala studentom zmienic haslo, a uniemozliwia obsludze
   skasowanie go :-)
   MRBIOS - w tym przypadku jest wyjatkowo kiepski :-).

A poza tymi drobnymi wadami dzialaja nienajgorzej.

J.