Odp: ocipus

Autor: Krzysztof Cynarski (kcynarsk_at_willow.iie.pz.zgora.pl)
Data: Mon 23 Dec 1996 - 21:26:47 MET

Od: mrowieck <mrowieck_at_fema.krakow.pl>
Data: 23 grudnia 1996 11:25

>7. Wesolych swiat dla wszystkich listowiczow, szerokiego pasma , zycia
wolnego od hackerow
>i komputerow pewnych marek na litery od O do V
>( nawiasem mowiac co sadzicie o ADAX-ach na razie wygladaja na jedyna
firme w Polsce
>robiaca w miare niezly markowy sprzet)

Tak ostatnio mialem przyjmnosc zmieniac obudowe w komputerze firmowanym
przez ADAX-a. To naprawde byla przyjemnosc. Wszystkie kabelki ladnie
zlaczone gumkami w kilku miejscach, dokladnie opisane, specjalne uchwyty na
obudowie przytrzymujace okablowanie przejrzysta instrukcja... w srodku
wygladalo tak schludnie i przejrzyscie, ze sam po wlozeniu do nowej obudowy
probowalem chyba ze trzy razy zanim wyszlo mi tak ladnie.

Krzysztof

_/_/_/ Krzysztof Cynarski, on IRC -> Chris97 EMail: Chris97_at_irc.pl
_/_/_/ EMail:K.Cynarski_at_willow.iie.pz.zgora.pl ,
_/_/_/ Dialog tramwajowy: -Wychodzi pani...? -A panu?

PS. To co wyzwej dotyczy wnetrza... co do uzytkownia to znam opinie wlasnie
tego kolegi. Jest bardzo zadowolony. :)