Re: 3DStudio MAX (Win95)

Autor: Robert Slawinski (ru4d2_at_interport.net)
Data: Tue 24 Dec 1996 - 00:07:02 MET

"Michal Malanowicz" <pawel_at_waw.pdi.net> wrote:

>Hmm. Nie stwierdzilem podobnych problemow! Pracujac na 3D Studio MAX
>prawie co noc zostawiam komputer zeby jakas animacja sie wyliczyla
>i nie ma problemu. Pracuje na tym juz miesiac i ani razu mi sie nie
>wylozyl... Inna sprawa to predkosc dzialania...

to tylko pozazdroscic, ale niestabilnosc pod w95 to nie moj wymysl.

>P.S. Ponoc na Cyrixach w ogole nie da sie tego odpalic..Czy to prawda?

nie odpalalem max'a na cyrix'ie, ale na amd czasami zachowuje sie
baaardzo dziwnie.
jak macie problemy sprobujcie moze versje 1.2. jest optymalizowana pod
nt4. wiec jesli ktopoty dotycza interface'u to moze da sie je w ten
sposob obejsc.<rs>.