Re: 3DStudio MAX (Win95)

Autor: Michal Malanowicz (pawel_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 23 Dec 1996 - 15:40:42 MET

> bo to jest program na nt i byl (przez kinetix) gruntownie testowany
> jedynie na nt 3.51. mimo to czasami daje sie go zainstalowac i
> pracowac na w95, ale jest bardzo niestabilny i przewraca sie kiedy
> tylko ma okazje.<rs>.

Hmm. Nie stwierdzilem podobnych problemow! Pracujac na 3D Studio MAX
prawie co noc zostawiam komputer zeby jakas animacja sie wyliczyla
i nie ma problemu. Pracuje na tym juz miesiac i ani razu mi sie nie
wylozyl... Inna sprawa to predkosc dzialania...

P.S. Ponoc na Cyrixach w ogole nie da sie tego odpalic..Czy to prawda?

--
Michał Malanowicz