Re: ATI a S3

Autor: Robert Slawinski (ru4d2_at_interport.net)
Data: Mon 23 Dec 1996 - 00:51:34 MET

joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl (Jacek Osiecki) wrote:

> [...]
^^^^^^^^^^^
>Uciekaj od tego starocia !!!

chyba ma racje, ati prawie od zawsze mialy problemy z np. adobe
illustrator (a to bylo swego czsu moje glowne narzedzie wiec jestem na
to uczulony) wiec jak bys sie chcial tym bawic to odradzam. ati ma
chyba lepszy control panel do obslugi driverow i lepszy dithering na
8bitach.

>Nie jest to super-hiper-very-extra karta, ale jest niezla..
>Wybierz druga - jest o dwa pokolenia mlodsza od pierwszej...

chyba ma racje. nie trenowalem osobiscie ati (to znaczy nie mialem jej
zainstalowanej u siebie), ale z porownania z s3, ta ostatnia wypadla o
tyle lepiej, ze nie mialem z nia zadnych problemow ani w dos, ani w
windows.<rs>.