Re: modem ZOOM V.34I

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_mail.geocities.com)
Data: Sun 22 Dec 1996 - 16:21:28 MET

22 Dec 1996 07:06:30 GMT, "Adolf Zmudzin" <az1_at_poczta.com> napisał(a):

>Uprzejmie zapytowywuję, czy należałoby coś zmienić (a jeśli tak to gdzie i

Uprzejmie odpowiadam, ze nalezaloby ustawic sobie charset w naglowku
listu (patrz http://www.onet.pl/ogonki).

>jak - najlepiej "przysłowiowo - łopatologicznie", ażeby modem ten częściej
>reagował na sygnał zajętości. Czyni to niezmiernie rzadko, można

Call TP SA. I powiedz, zeby ustawili czestotliwosc sygnalu na
wlasciwa... (u mnie tez sa problemy). A moze program wylacza Ci
detekcje sygnalu BUSY? Defaultowo jest ona wlaczona, ale moze sie
upewnic wplecajac z command-line (ATX3 lub ATX4 - see manual).

>powiedzieć, że wcale. A jeszcze lepiej gdyby po rozłączeniu się na skutek
>zajętości automatycznie ponawiał wybieranie (oczywiście chodzi o 0202...)

Uzywaj _dobrego_ dialera. Zalecam Quarterdeck InternetSuite (QWinsock
dokaldnie).

>Używam W95 / IE3.0 / IM&N.

Tak, to - niestety - widac. :)

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --