Re: Memory test failure...

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 21 Dec 1996 - 22:51:06 MET

On 21 Dec 1996 15:10:03 GMT, joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl (Jacek
Osiecki) wrote:

>Czesc!
>
>Mam taki problem: Od jakiegos czasu, pojawia mi sie taki komunikat jak w Subjectie...
>To jest P100, 16MB RAMolca... Rzecz jest w tym, ze jak wyjme i wloze te pamieci, to
>komunikat sie przez pewien czas nie pojawia...
>Aha: plyta GA586ATE (triton FX)
>
>Pozdrawiam i zycze wesolych swiat...

U mnie jest jeszcze lepiej. Na jednym z moich komputerow tez mi sie
taki komunikat pojawia - ale jak komputer postoi wlaczony kilkanascie
minut to wtedy po 'resecie na ziomno' juz sie nie pojawia. Pamiec sie
nagrzewa czy co?

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl
www: klio.umcs.lublin.pl/users/cecil/index.htm

*I don't suffer from insanity.I enjoy every minute of it*