Re: Memory test failure...

Autor: Jan Szypowski (janszypo_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 22 Dec 1996 - 02:04:37 MET

Jacek Osiecki <joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl> wrote in article
<slrn5bo2u1.e84.joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl>...
> Czesc!
>
> Mam taki problem: Od jakiegos czasu, pojawia mi sie taki komunikat jak w
Subjectie...
> To jest P100, 16MB RAMolca... Rzecz jest w tym, ze jak wyjme i wloze te
pamieci, to
> komunikat sie przez pewien czas nie pojawia...
> Aha: plyta GA586ATE (triton FX)

Czesc!
Sprawdz w instrukcji plyty, jakie koncowki SIMM-ow (cynowane czy zlocone)
zaleca producent. Jezeli nie jest nic napisane, trzeba bedzie obejrzec
uwaznie
gniazda i SIMMY. Zasada jest oczywiscie taka: zloto do zlota, cyna do cyny.
Kiedy sie tego nie uwzgledni, moga wystepowac problemy wskutek utleniania
sie stykow, co moze byc przyczyna subj.

Jan Szypowski
janszypo_at_waw.pdi.net