Re: Scrypt

Autor: Eugeniusz Burzyk (eb_at_aristo.pb.bielsko.pl)
Data: Sat 21 Dec 1996 - 19:08:32 MET

Irek wrote:

> Czesc.
> Czy ktos wie, jak mozna utworzyc scrypt dla Dial-Up Networking for WIN'95 ?
> Podobno odpowiedni program jest na instalkach do WIN'95, ale ja go nie moge
> namierzyc na swoich (32,7 MB).
>
> --
>
> ==================================
> Irek from Poland
> E-Mail: Mohamed_at_intertele.pl
> Internet Phone - Chat Rooms: Poland!!!,
> POLSKA - POLAND, Polacy laczcie sie
> ==================================

Aby zainstalowac obsluge skryptow trzeba wybrac w Panelu sterowania
opcję Dodaj/Usun programy, nastepnie karte Instalator Windows i kliknac
przycisk „Z dysku" i dokonac instalacji z katalogu
ADMIN\APPTOOLS\DSCRIPT.

Przesyłam rowniez skrypt do polaczen z TP SA, ktory kiedys skopiowałem z
listy. Jeżeli ma słuzyc do innych polaczen, to wystarczy w miejsce
pierwszych "ppp" wpisać nazwe uzytkownika, a w miejsce drugich "ppp" -
haslo. Wtedy jednak wpisane haslo moga, oczywiscie po edycji skryptu,
przeczytac rowniez inni uzytkownicy Pana komputera.

Prosze napisac, czy zadzialalo.
Pozdrawiam!

--
Eugeniusz Burzyk
mailto:eb_at_aristo.pb.bielsko.pl

; Skrypt Tymka Wrony dla TP S.A. w Krakowie (5.06.96)
; W okienku dialogowym WYLACZYC opcje REQUIRE ENCRYPTED PASSWORD !!
proc main

   ; Czekaj na nazwe uzytkownika...
   waitfor "ame:"
   transmit "ppp"