Re: OkiPage 4w w DOSie ???

Autor: Piotr Domownik (domator_at_is.com.pl)
Data: Sat 21 Dec 1996 - 19:16:27 MET

Daje sie drukowac z DOS'a, choc gdzies na liscie (innej) czytalem ze ktos
mial z tym problem. Ja nie mialem, choc przyznaje sie ze tylko
przetestowalem raz czy dziala. Zwykle drukuje z win.

> Z informacji jakie uzyskalem w sklepie to: cena 999 PLN
> 1 jeden wsad proszku wystarcza na srednio 1000 stron,
> 2 beben nalezy wymieniac po 10 wsypach proszku,
> 3 drukarka drukuje takze na folii takiej jak do laserowek i xero,
> 4 rozdzielczosc jest 300 dpi a optycznie/interpolacyjnie 600 dpi.
> co to znaczy to sobie nie wyobrazam.

Jakosc jest ISTOTNIE lepsza od 300 dpi - czy to 600 czy nie - tego
optycznie sie nie da sprawdzic. Przynajmniej ja nie potrafie.
Na jednym cartridge'u przelecialem juz co najmniej 1500 stron i ciagle
dziala. (95% stron z worda, 5% z PageMakera)

Nie chce tylko ta cholera drukowac z obu zsieciowanych u mnie PC'tow. Tylko
z tego do ktorego jest fizycznie podlaczona.

--
domator_at_is.com.pl